Samenwerking Bryo bedrijven

Samen bouwen aan de (online) toekomst
 
Xavier en Tanja van het bedrijf IDCare en Emilie van enfin sloegen de handen in elkaar.
 
IDCare specialiseert zich in ehbo-materiaal gericht op de professionele markt.
 
Tijdens een sessie van Bryo gesproken over een e-shop om zo IDCare naar de volgende stap te brengen. Dat is de sterkte van het Bryo-netwerk want hier komen steeds nieuwe ideeën en samenwerkingen tot stand. Samen bereik je altijd meer.
 
Na een grondige analyse en voorbereiding kon in januari 2016 de e-shop worden gelanceerd met de juiste emotional branding. Een leuke op maat gemaakte visual, een extra verrassing bij een bestelling, de juiste professionele foto's en per kwartaal een nieuwsbrief vol met praktische tips & tricks rond preventie en veiligheid voor bedrijven.
 
Dankzij Bryo’s structureel partner Deloitte Fiduciaire zijn ook aan alle wettelijke voorwaarden voldaan.
Met dank aan Elke.
 
Kortom een volwaardige Bryo samenwerking en weer een Belgische e-shop erbij.
 
"Slechts 4/10 e-shops zijn Belgisch momenteel. Dus bij 6/10 aankopen vloeit het geld naar het buitenland en dat is nefast op lange termijn voor onze economie. Met enfin toon ik dat je wel degelijk het online en offline verhaal kan verbinden. Hopelijk volgen er in 2016 nog meer e-shops want zo blijven we hier jobs en investeringen behouden."
 
Meer weten? www.idcare.be en www.enfin.marketing